spřátelené weby:       Umělecké soustružení dřeva  |   Luky a šípy  |   Dřevěné loutky a marionety
   Ilustrace   |   Vizuální styl   |   Spolupráce   |   Podmínky  |   Kontakt   |  

LOGO - LOGOTYP


Vaše firemní logo Vás bude provážet podnikáním možná až do doby, kdy předáte svou společnost svým vnoučatům. Bude mít jediný úkol, nezaměnitelně, zajímavě, srozumitelně a pokud možno jednoduše identifikovat. Z důvodu, aby si Vás ostatní zapamatovali a vždy mezi ostatními našli.
Před požadavkem na vytvoření loga či logotypu by měl každý zadavatel znát odpověď na následující obecné otázky.
Má již firma (volně možno doplnit produkt, akce) vytvořený pevný jednotný vizuální styl, kterému se musí grafik podřídit? Má již svou tradici a historii nebo začínáme na "zelené louce"? Jaká je firemní politika, účel produktu, smysl a poslání akce?

Otázky přímo k logu samotnému:
Co chci? (logo, logotyp, slogan, kompletní firemní vizuální styl) Kdo je cílová skupina? Co má logo vyjadřovat? (...a proč) Barevnost? V jakém formátu projekt předat, připomínkovat? (skica, bitmapa, vektor...)
přístupy na stránku:      
© 2012 by Petr Skácel - Grafikajinak, email: :grafikajinak@seznam.cz